"Dbejte o sebe a žijte zdravě. Věřte v sebe samu a dosáhnete vše, co chcete."


Crawfordová se svlékla, křivky zakrývá jen šlehačka

25.03.2009 17:06

 

Topmodelka Cindy Crawfordová pózuje na galavečeru značky Versace v Beverly Hills

Světová topmodelka Cindy Crawfordová ve svých třiačtyřiceti letech pózovala nahá pro sexy fotostory. Kráska odhodila i ten poslední kousek oblečení a své tělo si nechala ozdobit jen šlehačkou.

Cindy se rozhodla nafotit fotografie pro magazín Allure, aby dokázala, že i žena po čtyřicítce může vypadat dobře a sexy. Snímky provází článek věnovaný stárnutí, který se snaží poskytnout ženám tipy, jak působit stále mladě. Každá fotografie je navíc doplněna o sloupek s vlastními radami přímo od světové modelky.

"Moje pleť v poslední době vypadá líp než kdy předtím. Dost jsem trpěla na akné a měla jsem rozšířené póry. Ale díky dobré péči a pravděpodobně i stárnutí přestala být moje pleť tak mastná a docela se vyrovnala. Možná je to moje poslední hurá, než začnu uvadat, ale nemám pocit, že bych si musela dělat moc make-upu," prozradila Crawfordová.

Modelka dále přiznala, že k dokonalému vzhledu jí mimo jiné pomáhá sebevědomí. "Myslím, že to také souvisí se sebevědomím a také s tím, že trendy v kosmetice se dost změnily od té doby, kdy mi bylo dvacet. V té době to všechno bylo o nošení tuny make-upu," vzpomíná modelka, která si ani po čtyřicítce nepřipadá stará.

"Je to jen o tom, nezačít přemýšlet o číslech, takže se jimi nezabývám. Užívám si to, kde jsem dnes. Myslím, že ve svých čtyřiatřiceti letech vypadám velice dobře. Ale nevypadám samozřejmě stejně jako ve třiadvaceti," připustila Crawfordová.

 

Cindy Crawfordová

—————

Zpět


Anketa

Líbí se Vám Cindy?

ano, je krásná
(23)
27%

ano
(22)
26%

moc ne
(20)
24%

vůbec
(20)
24%

Celkový počet hlasů: 85