"Dbejte o sebe a žijte zdravě. Věřte v sebe samu a dosáhnete vše, co chcete."


Staň se módní ikonou!

04.06.2009 20:39

Staň se módní ikonou!

Je tu jedinečná příležitost jen pro Tebe.

Na mém blogu začíná soutěž o nejlepší fotku, respektive o nejhezčí outfit ( oblečení ) na léto 2009! A můžeš to být právě ty, která získáš titul: ,, Módní ikona 2009 ‘‘.

Zašly mi fotku svého nejoblíbenějšího letního outfitu – inspiraci, jak by mohla fotka vypadat najdeš v kategorii ,, Inspirace.‘‘

Baví tě práce s počítačem, ráda fotíš, baví tě počítačová grafika, zajímáš se o módu, chceš být Módní ikona pro rok 2009, tak se zapoj do soutěže!

Na fotce vůbec nemusíš být – stačí naaranžovat oblečení, vyfotit ho a poslat fotku na můj e-mail ( ivunka007.aleska@centrum.cz ). Nebo i ty můžeš využít svého půvabu, vyfotit se v outfitu, aby se oblečení líbilo ještě více J Tím, že pošleš foto spolu se svojí přezdívkou na můj mail mi dáváš souhlas k uveřejnění fota na mém blogu a zařazení do soutěže!

Já pak foto pod tvojí přiloženou přezdívkou dám na svůj blog a pak už jen stačí aby jsi získala dostatečný počet hlasů!

Sestav ten NEJ outfit, který se bude líbit nejvíce návštěvníkům mého blogu – šaty, topy, kalhoty, boty, šperky, kabelky, doplňky. Využij vše. Jedná se o plnohodnotný outfit, takže jsou ze soutěže vyřazeny plavky!

Neváhej a zapoj se do soutěže! Můžeš pozvat i své kamarádky.

Budu se těšit na Tvoji účast. Chceš se ještě na něco zeptat – napiš mi dotaz na můj e-mail ( ivunka007.aleska@centrum.cz )

Tak zatím ahoj a hodně štěstí! Ať vyhraje ta NEJLEPŠÍ!

Pa Ivča ( soutěž na blogu: https://victorias-secret-topmodels.webnode.cz/ )

—————

Zpět