Máte úžasnou postavu. Jak si ji udržujete?
Jsem pořád v pohybu – běhám po okolí se svými čtyřmi psy, bruslím v New Yorku nebo surfuji v Santa Monice. Ale samozřejmě pokud jde o sladké, tak se ovládám.

Jak se připravujete na velké fotografování?
Pár dní před ním piju hodně vody, abych měla krásně hydratovanou pleť. Pak si udělám peeling těla a na tvář si dám speciální masku z různých přírodních produktů, kterou jsem si předtím umíchala a nechala přes noc uležet v lednici. Večer před focením se snažím pořádně vyspat a ráno jím ovoce, abych měla dost energie.

A co každodenní péče o pleť?
Nejprve si nad horkou vodou napařím obličej, pak ho natřu krémem Day Care Face Oil od Jurlique. Používám také masku Ginkgo Mask od Maria Badescu. Nechávám ji působit během koupele, kde relaxuji, a pečuji tak nejen o své tělo, ale i mysl.

Jste tváří kosmetiky Maybelline. Které její produkty jste si oblíbila?
Řasenku Great Lash. Rozjasní můj pohled a vůbec nezáleží na tom, jak moc jsem unavená. Když zrovna nepracuji, líčím si jen rty jednou vrstvou rtěnky Hydra Extreme v růžovém odstínu. Když jdu ven, přidám na lícní kosti tvářenku Dream Mousse Bronzer.

Jak ráda relaxujete?
Pláž je pro mě vším. Nejenže se vždy bezvadně odreaguju, ale je to i má manikúra, pedikúra a pleťová maska v jednom. Mimoto si dopřávám kyslíkové masky v lázních Burke Williams Spa v Santa Monice (www.burkewilliamsspa.com) a enzymový peeling v lázních Christine Chin v New Yorku (www.christinechin.com). Nedávno jsem otevírala uměleckou galerii v Los Angeles – je skvělé zakusit také jiný svět, než je svět módy.

Oblíbená vůně: Carthusia Io Capri (EdT, 56 eur). „Je taková čistá a zároveň sexy – připomíná mi dusné léto někde na ostrově.“