"Dbejte o sebe a žijte zdravě. Věřte v sebe samu a dosáhnete vše, co chcete."


Mám nový blog!

17.05.2009 22:53

Ahojky všichni! Mám nový blog: https://victorias-secret-topmodels.webnode.cz/

Tento blog tady bude stále, ale pro vyčerpání volného místa na tomto blogu jsem se rozhodla udělat jiný a pokračovat dál.

Díky za přízeň a doufám, že se na mém novém blogu budete bavit a budete ho navštěvovat hojně, jako tento blog. Tady se nic nemění, ale za čas už tu nebude přibývat nic nového.

 

Máš profil na www.facebook.com?

Přidej si mě do přátel! Jsem tam jako Ivča Ambrosio. Můžeš si tam také udělat exkluzivní kvíz s názvem:

,, Jak dobře znáš topmodelky Victoria's Secret? ''

Zjisti, jak na tom jsi! Tento kvíz jsem dělala já:)

Měj se krásně!

Ivča

vicky2 by EDWARD MURILLO MORENO.

 

—————

Zpět


Anketa

Budeš navštěvovat můj nový blog?

ano
(29)
56%

ne
(23)
44%

Celkový počet hlasů: 52